دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ حسین پارسا حبس ابد

دانلود آهنگ حسین پارسا حبس ابد


دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام حبس ابد
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین پارسا به نام حبس ابد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسین پارسا به نام حبس ابد متن آهنگ
تکست آهنگ حبس ابد از حسین پارسا
Download New Music By Hosein Parsa Called Habse Abad
Download New Song By Hosein Parsa - Habse Abad
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hosein Parsa Habse Abad
متن آهنگ حسین پارسا حبس ابد به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان حبس ابد و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام حبس ابد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین پارسا به نام حبس ابد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید حبس ابد - حسین پارسا



زندگیم با بودن تو اتفاق تازه داره
मेरा जीवन आपके साथ नया है
هر کجای این شب سرد نور بی اندازه داره
जहां भी यह ठंडी रात होती है, वहां अनंत प्रकाश होता है
از تن فرشته هایی جای تو اما زمینه
आप के बजाय स्वर्गदूतों के शरीर से लेकिन पृष्ठभूमि
پای چشم تو میافتم حرف من با تو همینه
मैं आपके चरणों में गिर गया, यही मैं आपके साथ बात कर रहा हूं
چیزی از دلم نمونده که به قلب تو ببخشم
तुम्हारे दिल को माफ़ करने के लिए मेरे पास कुछ नहीं बचा है
تو رها باشی همیشه حاضرم حبس ابد شم
आप स्वतंत्र हैं, मैं हमेशा के लिए कैद होने के लिए तैयार हूं
رد نمیشم از خیالت میخوام عاشقت بمونم
मैं पास नहीं हूं, मैं आपसे प्यार करना चाहता हूं
قدرت مردن ندارم گریه کن تا من بتونم
मेरे पास मरने की ताकत नहीं है, इसलिए रो सकता हूं
بگذر از همیشه ی من بودن تو سهم من نیست
हमेशा मुझे नहीं होने के लिए मुझे माफ कर दो
گاهی وقتا که رسیدن معنی عاشق شدن نیست
कभी-कभी बाहर पहुँचने का मतलब प्यार में पड़ना नहीं है
تو یه دریا از حضوری من تو دستای سرابم
मेरे हाथों में मेरी मौजूदगी के एक समुद्र में
In a sea of ​​my presence in my hands
मेरे हाथों में मेरी मौजूदगी के एक समुद्र में
بگذر از همیشه ی من تا هنوز اسیر خوابم
मुझे हमेशा के लिए माफ कर दो, मैं अभी भी सोने के लिए बंदी हूं


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: